EUS|ESP

Nor Gara

Nor Gara
Guri buruz

2011ko apirilean, Barakaldoko Udalak hiriko autobus zerbitzua (Kbus) jarri zuen martxan, herritarren mugikortasun beharrak asetzeko. Udal zerbitzu honek Barakaldoko auzoen arteko komunikazioa indartzen laguntzen du, distantziak murriztuz eta hiria kohesionatuz eta egituratuz. Gaur egun, Kbusek bi autobus linea ditu: 1. linea zirkularra, bi noranzkoetan, hots, Labe Garaiak 27tik, ordutegiaren norabidean, eta Labe Garaiak 26tik, ordutegiaren aurkako norabidean; 2. linea, El Regaton eta Lasesarren kokatutako bi ibilbide bururekin; eta 3. linea, Kastrexanan eta Kadaguan kokatutako bi ibilbide bururekin.

Zerbitzua emateko, autobus flota moderno bat dago: 1. lineak bost unitate ditu jardunean astelehenetik ostiralera, eta hiru larunbat, igande eta jaiegunetan. Horri esker, erabiltzaileei 20 eta 30 minutuko maiztasunez eskaintzen zaie zerbitzua, hurrenez hurren; 2. lineak, berriz, unitate bat dauka, 60 minutuko maiztasunez diharduena.

Eskaintza horri esker, Barakaldoko auzo gehienei ematen zaie zerbitzua, bereziki sortu berriei, eta baita hiriaren hedapenaren ondorioz sortutako merkataritza ekipamenduei ere.

Ibilbidearen diseinuak aukera ematen die erabiltzaileei udalerrian dauden hiru metro geltokiekin (Bagatza, Ansio eta Gurutzeta) eta tren zerbitzuaren bi geltokiekin (Desertu eta Lutxana) bat egiteko, garraio publikoan bidaiatzeko aukerak biderkatuz eta Barakaldo eta gertuko udalerrien arteko joan-etorriak erraztuz.

Zerbitzuak sei autobus ditu guztira, eta ibilgailu guztiak mugikortasun urriko pertsonentzat egokituta daude, eta azken teknologiak dituzte erabiltzaileari zuzendutako informazioari eta ingurumen araudia betetzeari dagokienez.

Printzipioak eta balioak
Berrikuntza eta eraginkortasuna
Berrikuntza eta eraginkortasuna

Zerbitzuak hobetzeko aukerak identifikatzea eta horiei aurrea hartzea, ahalik eta eraginkortasun handienez eta baliabideak egoki erabiliz, erantzukizunari dagokionez.

Erantzukizuna
Erantzukizuna

Printzipio eta balio etikoak betetzea, erabiltzaileak, enplegatuak, laguntzaileak, bazkideak eta, oro har, gizartea aintzat hartuz.

Ekitatea
Ekitatea

Berdintasunezko tratua ematea, diskriminaziorik egin gabe arrazoi ekonomikoengatik, adinagatik, jatorriagatik, erlijioagatik, sexuagatik edo etniagatik, eta jokabide objektibo eta inpartziala izatea.

Segurtasuna
Segurtasuna

Kbusen lan egiten duten pertsonak une oro dira bai beren segurtasunaren bai lankideen eta bezeroen segurtasunaren protagonista, ezarritako araudia, estandarrak eta prozedurak betetzetik harago.

Kalitatea
Kalitatea

Kalitatea, Kbusentzat, zerbitzuak emateko bikaintasuna da.

Gardentasuna
Gardentasuna

Elkarrizketarako jarrera irekia izatea, jarduketa guztiei buruzko informazio zehatza eta egiazkoa emanez.

Bezeroari begirako ikuspegia
Bezeroari begirako ikuspegia

Bezeroaren beharrak asetzea eta haren itxaropenak betetzea.

Zintzotasuna
Zintzotasuna

Bere buruarekiko eta besteekiko erantzukizuna, egindako lanaren kalitateari dagokionez.

Pertsonenganako interesa
Pertsonenganako interesa

Erakundeko pertsonei arreta ematea dakar, laneko eta familiako bizitzaren eta garapen profesionalaren arteko oreka lortzeko.

Ingurumenarekiko errespetua
Ingurumenarekiko errespetua

Kbusek ingurumena babesteko sentsibilizazioa sustatzeko helburuz dihardu.

Gure misioa

Pertsonak tranbian garraiatzea, gizartea eta ingurumena errespetatzen dituen mugikortasun zerbitzu eraginkor batez gozatzeko moduan garraiatu ere.

Gure bisioa

Mugikortasunaren munduan gure enpresa bikaintasunaren eredu izatea; eraginkortasunaren, berrikuntzaren, ingurumenarekiko errespetuaren eta erabiltzaileekiko konpromisoaren eredu. Bidaia esperientzia gogobetegarri bihurtuko duen operadore bat izatea.